Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 16

SiTuaDuaPuluhTujuh ;p


Kuukir namamu
Di awang Gunung Jerai
Disaksikan laut daun nyiur melambai
Jauh pandangan permai
Disitu tanjung dawai terkenang peristiwa
Cinta kita terurai

Oh! indahnya... peristiwa...
Cinta kita di Pantai Merdeka.




Lagu ni sebenarnya banyak kenangan..
Sebenarnya lagu ni ingatkan aku time g hornymoon dulu2..4/1/2011 kitorang da begerak ke Utara.Cadangan mula2 nak ke Timur Kelantan Terengganu.Tp memandangkan time tu musim hujan,terpaksa cancel n jalan jela ke arah Utara…
Our 1st destination is Penang.En.suamey da lame tak g sana.So memula g seberang pakai jambatan…Aku ni lebih suka nek feri,,more thrill..tp en.suamey sgt penTakut.hihii..Check-in semalam kt Hotel Malaysia (if I’m x mistaken)..Mlm tu jenjalan dulu kt manentah aku lupa.pekena Pasembor n char..Esok nye nk balik aku insist en.suamey nek feri…so 1st time la Peugeot nek feri bersama tuannye..ekekekeee

2nd day pas check-out kitorang gerak ke Kedah, specifically to Alor Star..Kt sini check-in kt Holiday Inn.Betul2 bawah shopping complex ape,,aku hilang ingatan lagi..hahahaa…Dekat jugak dengan Pekan Rabu,so aktiviti adalah suping souvenir utk kaum kerabat.. 

3rd day da tak taw arah tujuan..hahaha..lepas je check-out en.suamey bwk je keta ikut hati..pastu decided g jela Pantai Merdeka..Ingatkan dekat,,tp omak aii,,jauh giless…Tp paling tak dapat lupe masa on the way ke sana, kitorang drive-thru corn cup n air nira…Seriously air nira tu sangat tak bule nak telan..1st time rase air tu…kitorang minum sket je…Tp jagung tu super-duper sedap la…da la berlemak,masin manis sume cukup! Memang sampai sekarang teringat2 jagung macik tu..Memang jagung yg dia tanam sendiri asenye…ceyy,,mandai je aku~


Sampai je Pantai Merdeka,check-in kt Merdeka Beach Resort..hotel okla,,tp pantai tu takla secantik mana..nak mandi pun ase baik xyah kot.hehee…So spend time dgn bercengkerama di bwh bulan purnama ok,,tipu,,mlm kena tido awal!hahaha…Subuh2 baru g jalan2 kt pantai,,wt aksi romentik2 sket,,tulis nama kt pasir,lompat2 amik gmbr…tu sume aktiviti biase utk newly-wed kann..hahaha..gambar sume kt hp en.suamey..bia la tak jadi tatapan umum ok! Kat sini la kitorang menyanyi mcm hape je lagu Cinta Pantai Merdeka..Konon jadi lagu chenta la…Tp feel dia lain bila nyanyi lagu tu kt tempat tu..memang kena dengan jiwa la..hikkkssss


Ok,abes da cite tu.hornymoon adelah sangat best!hahahaaa….


Sempena birthday en.suamey esok (17/5/2011) bersamaan cuti Wesak ;p ,,aku tgh nak mengeplan celebrate besday en.suamey ni..tp ase mcm xde idea lak..nak beli hadiah,,aku tak taw nk beli ape..die suke keta,,pengsanla nk aku belikan Peugeot 308! Monthly pon 1k lebey~Gigil wehhh..hahaaa

Aritu besday aku die da wat aku terkujat tgk ade sejambak red roses,,so aku pon ase nk wt die terkujat jugak…tp tula,,xde idea laaaaa.aiihhhhh,,tekanan tol…Beby,,,bagila umi idea sket…..ngeeeee~

Whatever it is,,for my lovely husband

On ur special day,

I want 2 tell u from the bottom of my that,

I’m madly in luv with u,

& will luv u forever & ever~

Happy 27th Birthday Hafizi Bin Isa @
 Situaduapuluhtujuh..hikkkksssss



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...