Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 24

Ada Apa Dengan Nur Kasih The Movie


Pagi ni aku saje wat status kt Fb pasal Nur Kasih The Movie


Korang yg memang follower citer tu mesti teruja nak tgk filem ni kan...Macam en.suamey dengan adik dia la..aku taw memang diorg suke tgk cite ni...Promosi gile2 kan pasal filem ni...So semalam beriye la en.suamey ajak tgk wayang..kebetulan semalam dia n adik ipar cuti,,so aku la jd mangsa menapak jln kaki beli tiket time lunch hour semalam..aihhh~

Ekceli aku nak tgk cite  ni bile dpt tiket free je...kan cousin aku partimer kt GSC Alamanda tu,,so aku da mintak kt dia nak tix free..Tp semangat berkobar2 mereka berdua ni terpaksa la aku turutkannnn....

Tapi apa yang menguciwakan aku,,jalan cite dari awal adalah sangat lembap..Mula2 wat flash back kisah Adam Aidil Nur..Plot ni dlm drama da ade..Pastu Khabir guna style Narrator..Means,ade org tukang bercerita la ala2 baca puisi gitu...Aku taw main cite ni kisah percintaan maha abadi between Nur & Adam,tp kannn ade yg part Adam cari cincin kt padang pasir konon nk menunjukkn cinta tu aku tak bule nk terima sgt..pastu Nur cari2 Adam yg hilang, ade lak budak Arab selamatkan Adam..alaaaaaaa,byk sungguh yang aku tak puas hati dgn filem ni..Pastu siap wat grafik meletupla,terbakar la...ishhhh,,memang takle terima la...hehehehe

Aku bukan nak bias review filem ni, cuma nak luahkan apa yang aku rasa jela sebabnya dari awal cite,aku da buat muka busan dekat en.suamey..Yang paling tak tahan,,kitorang gelak2 macam hape je time cite tu tgh berperang la,,time Adam sakit la...Aduiii,,agaknya bengkek je minah2 sebelah aku ni dgr aku dok gelak2, bising kt wayang.muahahahahaaa...OO ye,,ex-classmate aku masa kt Gombak dulu berlakon dlm filem ni..jd pelakon extra je pon...watak Mariam time besar..Mariam ni anak kpd Aidil & Ayu raudhah..Mariam kecik Mia Sara yg berlakon..



Nak tgk Nur Kasih punya pasal, kitorg lewat solat maghrib...haihhh~



p/s: Bb,,Snipper ke Stapler yang tertinggal dalam badan Adam???? ekekekekekekee


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...