Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 27

Cuti Sekolah=Musim Mengawan ;p


Pagi2 ni mood agak tak best..Bukan tak best ape,,kan pagi ni hujan,,so mood malas tu menjadi2 la...Dengan mengantuknya lagiiii..Pulak tu,,baru pekena nasi lemak sambal sotong...hAIShhhhhhH!

Nasib baikla hari ni da Jumaat..lapang sikit dada ni..Esok bule berehat je..Tp esok ada kenduri kawen sepupu rapat aku kt Tmn Ibu Kota..Memang wajib pegi la..Dia nikah mlm ni,tp tak dpt g sbb en.suamey keja..Sepupu2 yang lain sume da tak sabar nak jumpa..Sume excited nak tgk perut aku...Bule gitu..hehehee..Lame da tak bekumpul ramai2 ni..Tahun 2011 ni ramai cicit arwah atuk bakal lahir...lebih kurang 8-9 orang sepupu aku yg tgh preggy sekarang..Paling awal akan deliver insyaAllah bulan 7 ni..Makin meriahla family atok Karim ;))

 Disebabkan cuti sekolah da bermula,maka berlumba-lumba la org membuat kerja kawen ni..Ramai orang memang prefer wat majlis time cuti sekolah mungkin untuk memudahkan sedara mara dtg khususnya yang dok jaoh2 nun..Banyak gak dpt jemputan walimah member2 utk bulan 5, 6 ni..tp mungkin tak dapat pegi la..salah satu sebab konkrit,,en.suamey takde cuti...kalau dpt cuti weekend tu kira sangat bertuah la..So,aku tadak geng mahu heret sama p wedding member2 aku..Wish kt fb pon kire oraitla jugak kannnnnnnnnn!

Bile sebut pasal kawen2 ni,,teringat pulak time nikah dulu..Lepas konvo,,aku ase benda yang paling happy ialah time di ijabkabul..The memory remains forever...sayangnya sebuah perkahwinan setelah bertahun2 bercinta, tempuh macam2 dugaan, berhabisan duit...Jadi kadang2 aku terfikir,, sesetengah perkahwinan yang tak tahan lama..Kawen bagai anak raja, kesudahanya, tak sampai 3 bulan da turun naik mahkamah...Dulu bercinta semua sanggup ditempuhi bersama..Lautan api sanggup direnangi (aku taktau lak ade laut berapi!) Zaman bercinta,kentut pun wangi..hahaha..Bila da kawen,nampak segala keburukkan....Sebenarnya itu adalah benar..Tapi kannnnn,,,sepatutnya kita kena la terima seadanya pasangan kita..Give & take is very2 important..Aku percaya sebab kalau kita ada sifat bertolak ansur,,tak jadi la gado besar2..


Ok,aku merapu sebab aku sangat mengantuk..So aku rajenkan jugak jari2 aku ni utk menaip..muahahaha...


Sudah pukul 12..nak balik rumah, tp tgk dr tingkap ni, keta aku kena block pulakkkk...Memang spoiled mood aku...mau je aku toreh keta yg block keta aku tu..aishhhhh,,mak buyong,,,SOBAR...SOBAR!!




Mak buyong nk tempek satu gambar ni..cewahhhhhhhhh!



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.













ko hado???????hahahaa


*mood tensi sbb takle balik lunch kt umah!*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...