Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, May 19

Hubby's Birthday



Arini baru masuk opis..Semalam amik cuti over ok..Cuti Wesak+ Rabu skali...Alkisahnye ikut en.suamey pulang ke desanya..Terpakselah aku berkorban cuti sebabnya en.suamey punya cuti x tetap..Weekend pon memang jarang benar dpt cuti..

17/5 @ cuti wesak kan besday en.suamey..Setelah mengeras idea,,malam tu aku wat seprais (tp dia tak seprais pon..agagaga) Alang2 en.suamey memang abes shift lewat mlm,aku pon prepare la utk masak..Aku wat Chicken Chop utk en.suamey n Lamb Chop utk aku..Lepas je balik keja terus siap2 bahan untuk perap.Then pas layan cite Juvana baru terhegeh2 wat Brown Sauce with Shitake (cendawan lorr). Then masakla ayam n lamb tu....

Pastu aku x sedarla kol berapa en.suamey baru balik sbb aku da tertido.Tp gagah jugak bangun sbb en.suamey da kacau2,kiss2 ikut sukeati dia kannn....takpe,,layankan je..kan besday boiii..hikkhii

Tengok2 en.suamey da belikan roti canai.Dia ingatkan aku tak masak..Tp selalunya memang aku tak masak pon kalo en.suamey balik malam2..heheee..So banyak jugakla mknn tengah malam tu....

Then aku kuarkan kek Blueberry Cheese yang aku beli kt Roti Boy smbil nyanyi2..hahahaa..Ok,,kek sepotong je yekkk..Jimat...Sape nk mkn kek sebuku dok berdua je???.Sweet tak aku??hahahaaaaa..Laki aku tak ckp pape pon....Cian dia,,aku x beli hadiah ape pon...hehehehe

Saje je wat kecik2 nk celebrate berdua dgn en.suamey sebabnya 29/5 ni mak aku nak wat kenduri sket kt Rawang..Sempena aqiqah ank buah aku n doa selamat untuk aku n kak ude yang same2 tengah preggy sekarang..Alang2 kami nak celebrate birthday en.suamey n abg ipar aku sekali..kiranya 3 in 1 punya majlis la ni...So nanti kita celebrate besar2 sket ok..Ade ramai sedara + anak2 buah baru seronottt...

Pagi2 selasa tu terusla bersiap utk pulang ke Jerantut..Cian en.suamey rindu benar dgn umah makabahnya..aku pahammmm...aku ni kira beruntung umah makayah masih dekat nun di rawang sana..kalo en.suamey keja pun, aku masih buley balik rawang sendiri....Dari rawang ke shah alam tempat keja en.suamey tidak la jaoh.So bile dia balik rawang pun ala2 touch n go je..hehee..Keja paranormal kannnn..hehehee..kami menghabiskan cuti je kt Jerantut..Makan + Tido + tengok tv adalah sangat heaven..Sebagai menantu kesayangan aku pon turut terbongkang tido tanpa menyedari MIL tengah memasak..muahahahaaa...Tapi cepat2 cover dgn membantunya ape2 yang patut...ahahahaaa

Penat da bebel..nanti nak wat entry pasal preggy lak...Tunggu ade mood ehhhhhh


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...