Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 23

Boboy ke Gegirl???


Selamatttttttttttttttt...Alhamdullilahhhhhh.....

Tu je mampu aku cakap sekarang...sebab ape ekkkk...sebabnya aku tak jadi ke Melaka esok! yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......Memang sangat MALAS ok! lagipun minggu ni agak bz sbb nk uruskan permohonan SBT ke Singapura...As PIC, aku la kena handle memandangkan desk officer pun da kua outstation.....Seharian dari pagi tadi aku dok call cikgu2 SBT utk confirmation nama...46 buah sekolah ok! da macam operator la pulakkk...

Pagi2 aku da ngadap KPP nak terangkan sbb munasabab xley g sana...Memang dari minggu lepas dapat surat aku da mengeluh pnjang..Selain bz keja opis,,aku ade check-up hari Rabu ni..Surat soh pegi ari Selasa,,tak kan nk postpone cek up lak kann..Baby first ok! lantak la kalau org ckp aku malas ke ape ke...Aku tanak penat g jaoh2, drive sorang2...TAK SUKA!..Tp akhirnya dpt jugak lepaskan diri...Alhamdulillah

Semalam beronggeng kt umah along di Shah Alam..Alang2 en.suamey nk pasang gps keta,so berkampung la kt sana...Request kt along nak mkn nasi ayam hainan,,along pon buat...memang sedap ok!hehee..Petangnye en.suamey g keja so aku tinggalla kt umah along...Pas asar along ajak g shopping baju utk majlis Ahad ni..Ikut jela...aku pun dptla rembat sepasang blouse dgn pant..konon2 bile perut da besau sgt,,bulela pakai kannnn...ni la 1st time beli baju preggy...hihiiii

Pastu along ajak g scan kt klinik yang biasa dia buat..saje jela katanya sbb da 18weeks da bule nmpak jantina...heheeee..Along pulak yang beriye2 nak taw..berdebau2 je rase...Tp aku tak kisah pun jantina ape..Nak scan pun sbb nak taw baby ok ke tak..So kitorang g la Klinik Noor Hajar, Seksyen 18 kot...tak sure sangat..Scan biasa RM40..murah sikitla dari Klinik Jameaton..(en.suamey majok sbb g scan tak bawak dia..tu la dpt asben keja paranormal time,wiken pun keja...huhuu)


Masuk klinik memang takde patient lain, so terus jela masuk..Alalalalalaaa,,sukenya tgk baby gerak2...da nampak jelas muka, tangan, kaki..Paling tak tahan tu, baby tutup muka dengan tangan..Dr. ckp beby tgh berdoa..heheheee...Then dr. tgkla kt kaki,,ok berdebar...heheheeee...








Rahsia...




along cakap memang nampak jelas,,Doktor pun ckp gitu,,tp takla confirmkan lagi..
Alhamdullilah,,janji baby umi sihat aje yee ;)))))))))


Hari Rabu ni cek up kt KK Putrajaya..Kalo ade dr nk scan,bulela kita tgk lagi sekali..Kalo tak scan,,ingat nak wat scan 4D terus kt Klinik Jameaton bile da 6 bulan ke atas...InsyaAllah...



Semoga semuanya selamat...Aminnnnnnnnnnn




P/s: petang ni en.suamey ajak dating tgk Nur Kasih...Da beli tiket..org ckp kena bwk tisu ;)))


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...