Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, May 8

Lonely Weekend



Sebenarnya entry ni aku wat sbb sangat2 busan dok kt umah sorang2...Time weekend bila en.suamey kena g keja,,macam ni la aku jadi..dok umah guling sorang2..tido tahap gaban..mendobi..iron baju keja utk seminggu..lipat baju...hmmmm,,masak hanya bila rajen saje.hihiii..tp pagi2 weekend slalunya aku masak.wt cincai2 je,janji perut lakibini+baby ni kenyang ;p

Penat outstation kt PD masih lagi terasa..tu la sebabnya aku rase tak daya sangat nak balik rawang (mcm la jaoh sgt umah mak aku tuh kann) Bukan ape,memang saje nak lepak umah je.Minggu depan keja luar lagi..Kena simpan tenaga sikit..Seronoknya outstation dekat2 ni,en.suamey ley dtg temankan..Atleast malam pas aku penat keja laki aku la tolong urutkan badan,kaki sume...Sayang giler ahh..hehehee

Oh ya! hari ni orang celebrate hari ibu kan...aku tak berapa arif sangat pasal sambutan hari ibu ni.tak sempat nak kaji mana asal usul sambutan ni..Tapii kalau kita tak wish pada mak kita hari ni pun,hari lain buleh tunjukkkan kasih sayang jugak kannn..Tak perlu kot sambutan gilang gemilang..Cukupla kita happykan mak kita...Aku pun inysaAllah bakal menjadi ibu..cukupla ingatan daripada suami dan anak2 aku..insyaAllah..Tiba2 rase macam tak sabar nak merasai pengalaman menjadi seorang ibu!


Taktaw da nak bebel ape..layan nona dulu yep!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...