Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 2

UpDatE~

lame toi tak berbloging..windu lak ase nk juget2kan jari jemariku yg halus mulus ni..hihiiii..ekceli aku x dpt nk update blog sbb opis ni tgh kapal karam+bom kebabommm meletop...serabot gile..dgn xde tempat duduk,,seharian merempat dok kt library,,,makan gaji buta..hahahaha..

nk start ape dulu ni ekk? heheee..tetibe kalut..

hmm,,my current progress for my E day la kan..mase cuti ry haji ritu aku n big momma da siapkan alas dulang..wt sendirik hokkaayyy...punyela nk jimat..hahaha..tp yg jd mangse mstla mak aku,,kena mjahit benda alah tu..hihii..wiken lps gak g beli sejadah hantaran yg baru..yg beli aritu agak rosak sket bulu dia coz mak deco2 benda tu guna gam uhu,,bile reben tu tetarik,,bulu sejadah tu pon tercarik sket..agak x cantek utk d beri hantaran..so my mak decided utk beli yg baru jela..i polo je coz duet mak i kan..aku kan kurang "beruang"..hehee

lg 1,aku abg n mak da bongkar 1 umah + stor..yela,,alang2 tentera kecik2 tu tak dtg,,dpt gak la kami ni ngemas umah..mak cadangkan wat sarung cincin kt bilik bwh je..so org belah sane xyahla penat lelah nek tangga p bilik atas..tp for sure,,aku ttp akan mencantekkan bilik aku tu...mintak2 mak da siapkan langsir tok katil tiang ksygn aku tu..hihii.. Bilik bawah tu agak kecik (mmg kecik pon)..so juz letak kusi panjang jati tu..tp susunannya aku xtaw lg..sume aku serah kt mak...nampak sgt aku rely so much kt mak aku..hihiii..ape yg aku wt sendirik???

ehhh,,ade ok..aku tukang bela hantaran..pantang blk umah,,nek atas,,tuju kt bilik,telek hntaran..suke wat reben2 kt bakul2 tu sume..mak siap ckp,,x habes2 wt reben..hihhii..nasibla en.kasih dpt hantaran tahpape dr aku..

hm,,,gaji dpt lambat lg..tah bile la kak J tu nk wt gaji..tensen aku..seb bek banker ade..wt loan la dulu kt mak..hihiii

next things to buy b4 my E day:
#coklat hantaran
#coklat for buddies
#kek secreto recipito yg akn dtempah kt dibah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...