Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 7

it's DECEMBER birthday bashhhh!!!

anak2 buah yg superduper notybrownies secret recipe yg membuatkan diet aku gagal~

hero yg slalu bomkan umah nenek~

harusla gambar busu nyer inteprem okey~hahaha

hariz,,ani cantek,,adah

lamb chop ni jugak telah membuatkan diet aku gagal sekali lagi~


nampak tak aku sorg yg excited..wahahaaa

abg wan potong kek kecik..dia sorg je suke kek secret coklat pisang..hiihiii


yeahhh,,semalam (6/12/2009 ahad) aku n family ramai2 wt birthday party..ekceli its not as party dat u'ol imagine hokey..ni lebih kurang family gatheringla..wt makan2,,masak same2..sangat best ok!!
bln 12 ni bwk byk makne..ramai family aku lahir bln12..ni list diorg:
4/12: kak uda- 29th
4/12: ajikoq- 5th (anak ke-2 uda)
5/12: hariz- 1st (anak ke-4 uda)
7/12: ani cantik- 2nd (anak along)
10/12: ayah aku- 57th
24/12: abg wan- 29th (abg iparku)
and 1 more thing,,bln 12 jgk, aku bakal jd tunangan org..wahahahaa..tibe2 mode jadi gedik ;p


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...