Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 24

LAST DAY AKAK KEJE! YIPPPPIIIEEEEE


fuhhhhhhhhhhhhh,,,what a lovely feeling today...korang tgk aku macam muke seposen kannn..hehee..ekceli akak tak sedih ok! akak tgh teruja nk bebas dari sini...(ayat takle blah la wani oiii)

*sudahla berpurak-purak rajen wt koje wani oii,,,ko tgh surf fb tu!!hahahaaa*





okla,,sempena last day aku kt cni,,aku tamo la wat dosa lg..aku taw aku ni cuma staff biasa (diiktiraf sbg staff ke?),,org tak kenal pon aku.tp,,,ade aku kisah?? mak tak kesah nyah!heheeee.

seyes tetibe aku ase tak sampai ati lak nak luahkan ape yg terpendam dlm lubuk ati aku ni..so aku decide,,biarlah rahsia...(gaya dato siti nyanyi ok! ;p)


kepada opismet2 sekalian: aku mintak maap klo aku penah men"sakit"kan hati korang ke,,men"sakat" korang ke,,men"cilok" mknn korang ke....ape2 jela kan....aku mintak halal eh...if korang tak halal kan,,korang ley tuntut ler dr aku b4 aku mati ok...dudududududuuu







kepada bos: saye mintak maap sbb x ley nak wat OT...saye ase keja sume tu bule disiapkan time opis hour je..no need OT kot..saye jgk mintak maap sbb tak dapekla nak renew kontrak...bos sendiri paham kan sbb munasababnye ;p

kepada cc yam & cc rotiah: 2orang cc ni mmg sempoi...suke tgk cc yam wat kalut..hehee...cc rotiah lak suke wt lawak tp muke dia rilek je...heheheee..klo aku single lg,,nak je aku ofer diri jd menantu cc ni...best oo dpt mak mertua sempoi! wahahahahahahahaa~~

kepada macik cafe: terime kasih sbb menyediakan bekpes utk saye..saye hanye pegi kedai macik yg bg harge murah je ok! hehehee

kepada lif di opis: terime kasih atas khidmat usaha anda dlm mengupload & mendownload sy...hihhiiiiiiii

kepada toilet: terima kasih byk2 kerana menerima tabungan dr sy! miahahaha

kepada macik,adik cleaner: trimas kerana sudi membuang sampah dr dustbin sy :)

kepada pc saye: trime kasih sbb bg aku gune ko lame2,,tekan keyboard ko kuat2,,tenet ko lame2....naseb baik ko tak meletop! kebabooommmmm~

kepada bas nadi putra: jutaan trime kasih sbb sudi tumpangkan aku pegi balik keja...










kt sape lagik aku nak bertime kasih ni?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...