Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 15

KEpenatan,,,KEcapekan!!

* sedang mentacap buah2an yg mmg byk gilos mak aku beli...tp agak susut sedikit demi sedikit bile ade tgn2 halus rembat buah limau kecik tu...hohooo*

* bermeditasi sebentar...wahahahaaa*


* posing kecapekan...acting itu harus ok!!ngeheheheee*


* brg2 hantaran yg d gubah sendiri..di gubah dgn penuh kasey syg utk encik nunang..hehee*



*katel pengantin...heheee..messy lagi time ni sbb nk test tirai ni dlu...*


Adoyaii..menjelang E day ni aku sgt penat ok! selera nak mkn usah nak ckp la,,,mmg aku x selara..bkn aku diet ye!! dari ari jumaat,,sabtu,,ahad,,aku bangun nk solat subuh aku wajib muntah dulu...uweeekkkkk......adekah aku peknen?? apekah??? adekah??? heheheee...celah mane nk peknen kan...mak ckp aku muntah sbb gastrik...yela aku kan kukurangan mkn..hehee..tp aku x stuju,,aku ckp kt mak aku "aza muntah sbb aza nebes mak"...wahahahaaa...aku mmg gitu..klo aku cuak ke,,gabra ke especially time presentation zaman study dolu2 wajib aku mengeluarkan segala isi perot ni...klo x kua ikot atas,,,kua ikot bawah...hikhikkkhikkk...



penat sgt wey,,,mane nk kemas umah,,,nk touch up hantaran lg..tu nasib baik aku tak trun dapor tlg masak ke ape ke...ofkos la kan aku kena jaga jari jemari ni..hehehehe..nasib baik ade kakak2,,abg2 ipar n abg aku sgt membantu...tak lupa kazen aku AIN yg dtg mlm sabtu tu tlg masak..jiran2 jgk yg dtg rewang,,kak ina n kak fida yg bersihkan ayam n daging sume...mmg sgt2 membantu la..uhuhuhuuu







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...