Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 15

::::fakta MENARIK pada HARI KEJADIAN::::

* 3 ari berturut aku muntah pagi @ morning sickness tp versi bkn peknen! n aku kurang selera makan...huhuuu
* aku terlupa nak bg choc goodies kt kak sara,,nik n wan yg dtg pd hari kejadian...dudududu
* en.nunang ckp da smpai dkt dgn umah,,tp lps stgh jam x sampai2 lg..rupenye gelas berisi hantaran coklat pecah..panas sgt kot..heheee
* semasa rombongan sampai aku terover gelak dgn kak sara!wakakakaa
* time aku nak turun tangga ke bwh,,tetibe aku tak rase kaki aku bejalan..aku ase ade satu kuasa sakti gerakkan aku ke bwh..jeng-jeng-jengggg.
* time nak sarungkan cincin aku sempat jeling ke tetamu yg ramai tu, berpusu2 nak amik gambar..tetibe akak ase glemer u! auwwwww~~
* lepas ibu en.nunang sarungkan cincin,,aku slm bkl ibu mertuaku pastu dia kiss pipi kiri kanan,,siap mulut skali ok...heheheee
*. abg nan selaku wakil aku telah silap sebot name aku sbgai "nur shazwani"...ok gak la,,dari dia sebut nama aku saza je...mau pihak laki x kenal saza tu sape..saza tu name manje aku ok!hihiii
* aku msg en.nunang utk masuk amik gambar together2..mokde yang suruh ok! sile rapat2 lagi ye...muahahahaa
* bakal ibu mertua ku telah menarik tanganku untuk same2 anta pihak laki ke parking keta..tu dia,,,sume sedare mare aku ckp aku telah diculik..hihiiii
* aku diberi gelaran nur amina (nur kasih) selepas adegan tgn ditarik ibu mertua..ni gara2 along la memandai ckp aku ni menantu pilihan..kuikuikuii
* ala,,,x sempat nak jeling en.nunang lame2...wuuuu........(mood meroyan)
* mengadakan post party...yeayyy! acara potong2 kek nunang n kek besday..again,,besday utk family d bulan disember..
* kedatangan pihak lelaki dgn pakaian sedondon jawa membuatkan member2 aku ckp en.nunang seperti pahlawan dr Palembang...miahahahahaaaa
* rombongan dari pihak lelaki rupenye dtg dgn 15 bijik keta..ini ape yg dilaporkan oleh IDAH- sepupu en.nunang...tu diaaaaa!
* en.nunang sungguh tidak berlaku adil bile dia cume bg beberape ketol cekelat,,sedangkan aku bg gilo byk bertin2 cekelat....cian kt anak2 buah aku...xpe,,hantaran kawen sok,,aku bertekad utk balas dendam...kuikuikuiii
* aku hanya kembali berselera selepas habis majlis..takde lagi muntah2...yeayyyy!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...