Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, March 11

1st: Monthly Check-up ~ UNWELL

Sejak preggy ni, omak aiii, badan aku sanggggaaattlah lemah...tiap2 hari munn...mun is MUNTAH.. memang xlarat.Makanla ape saje, keluar pon same la kuantitinye..

Agaknya mmg itu benda yang preggy women ase.Tp kadang2 kecian pd beby dlm perot ni,,cukup mkn tak dia..cukup ke khasiat yang aku bg.. Da la skrg ni mulut asek makan asam! Cian nyeee kt beby ;( Kalo aku tak mkn asam,,alamatnye mmg keja aku dok toilet jela...Tp cube behave mkn asam cket je,,hanya utk legakan tekak...


Balik umah mmg da letih, flat habes..Nasib baik jugakla keja kt opis x byk..org2 kt opis pon phm mak buyong ni x larat..wat masa skg mmg tak kua outstation la..ngeeeeee~ InsyaAllah akan kembali normal utk btugas lua pas bdn betul2 sehat!

Kandungan da masuk 2months. Cepat je rase..tak sabar nak hanbes 1st trimester..Org ckp lepas 3 bln, bdn da back to normal...Masa tu pon org ckp suke mkn byk sampai bdn naik...Ok, we'll see.. Hopefully selera mkn aku bertambah la..bia beby ni sehat..

22/3 ni ada appointment dgn dr. jameelah...nak scan beby..nak tgk ade beby ke tak...aritu da scan nampak kantung je..heheee...

28/3 pon ade appointement kt KK Putrajaya...Oooo,,umi da buat buku pink utk beby..
Bln lepas g cek kt sane sbb time tu perot mmg amatla sakit..Tp alhamdullillah,,misi yang cek aku ckp everything is normal..BP ok,  kencing ok..Sakit perot tu sbb rahim nak membesar..Tp sampai skrg, perot aku masih sakit ok! cian tak kt umi ;((

Tp kannn,,umi lg cian kt abah..Da kurang kasih sayang da gayenye..Dengan aku yg tak sehat,,keja umah pon byk en.suamey yg tlg..Masak pon da jarang..Tq cyg sbb slalu tlg org wt keja umah,,urut org,phm org..nti org bagi upah bile da cehat yek ;p



Owh,minggu ni da start coti skolah..mau jln mane yek???
(weh wani,,,ko bkn cekgu pon!! verangan mau cuti! aishhhh!!)


~DAA~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...