Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 17

Mengidam


wahhh,,aku da setat ngidam da nihh..abesla!

Ape yang aku dok ngidam sgt ni? Sampai aku tua klo x dpt pegi mmg aku terkilan lah..seyes! hehehee




OOOOH    NOOOOO





























aku teringin sangat ke 


SARAWAK!!!!!!!!!!
















Aku xtaw mood ape yang nak sgt bwk aku p sana...mmg teringin gilos! Dulu time Shy dok Swk, aku xde lak nak g..tp mase student mane ade duet kan..Lately ni makin membuak2 nak g sana..En.suamey pulak asek ckp xde duetla,,susah cuti la...Tekanan betul!..hehheee


Ekceli niat nak round 1 Malaysia ni..sume tempat da g..Sabah pon da smpai,tinggal Swk je belum jejak..so mmg patut la ade keinginan kt situ..Lagi satu teringin nak bwk en.suamey jln2 nek flight sbb en.suamey xpenah ase nek belon....Tak kesahla aku kua duet pon,tp mmg niat nak bwk dia...(mulia hati org kan..hikhikk)


Alkisahnya,,aku kena jd urusetia kusus di Miri (Surat pagi tadi okeh!) Tp bile dorang dok cite nek flight gegar2 la, 2 jam la, tekanan la wat aku jd cuak..Padahal da byk kali kot nek belon! Tp sebab aku masih 1st trimester. takot jadi komplikasi kat beby..Aku pon call en.suamey mintak pendapat...

and wallahhhh,,laki mak tak kasi pegi..heheheee..dia ckp jaoh n susah kalo jadi papehal....Ok,,umi menurut perintah abah! Aku pon cancel la xdpt g sane...sile cari pengganti aku okeh!

Uwaaa,,,nak pegi yang free xdpt..nak pegi sendiri dgn suami ntah bile la... 



Motif:  Arinih malas wt keja~ngehhhngehhhh




p/s: beby,,,mari lancarkan mogok kt abah!kikiiikkkk



1 comment:

  1. alahaiii..marilah bah dtg sini... :)

    .poOh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...