Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 17

Kurma vs Kacang cedik vs Zam-zam

disebabkan arini mood mls kt opis,aku amek ksmptn la updet blog ni.hehee.ampun boss, sy mmg malas thp gaban..kikiii


semalam mil,fil,bil,maknjang,mokde en.suamey slmt smpai dr mekah..sonok tol dpt g sane kan..aku pon ase nak sgt g lagi.mmg xpuas dok sane 2minggu.dgr cite dr maknjang pon da excited.korang yg mude2 ni elokla klo ade rzki g sana.time muda byk tenaga. dok sana mmg kena mental fizikal fit la..

smlm,smpai2 je umah bil,sesi bongkar beg pon bermula..mmg kelakar je tgk keeksitedtan muke masing2.mil stat bagi2kan jubah. utk menantu dptla 2lai.tp besala body aku kan saiz model,panjang..heheee.badan baju muat,tang kaki kain jd senteng.hehee.takpela,jnji bule pakai.hehee

paling aku suke dpt buah kurma n kacang pistachio..org panggil kcg cedik.aku mmg suke gile kcg ni.dlu pn beli kt sane 2 3 kilo.sane dpt murah sket.mil pn ade bg sekilo kurma ajwa (kurma nabi).air zam2 pon dpt 1botol 10L tu.mmg terbaekla mil...die igt jgk menantu dia tgh peknen..ngeee..

oh ye,akak ipar aku pn peknen jgk.anak ke3.tp dia due dulu la.sil aku xpe sbb bil aku pon g umrah skli kan,so bhgian dia mmg ada.mil aku pon belikan jubah sama rata.tiada kasta disitu..hikhikk

aku ni nak upload gmbr,tp xreti sungguh gn hp cngeh laki aku ni.update blog pn kt hp,so paham2 jela klo ade typo n ayat yg skema.huhuu

ok,nak g lunch jap (br kol 11.30 pg).hahahahhha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...