Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, September 23

SAYONARA!

Bersiaran langsung dari pejabat yang huru hara!

Taktaw la ape nak jadi dgn opis aku ni..Reshuffled,,restructured...Nasib baik mak nak resign da..Kalau tak ari-ari mak sesak napas dok kt opis ni...Da la pc aku kena amik bawak ke IPG..sudahnya aku buat keja pakai lappy sendiri..Atenya teman nak buat laporan g MARDI,minit tak siap lagi,..kena la setel keja b4 say bye2 kan..tanakla buat dajal tinggalkan macam tu aje..aku masih berperikemanusiaan..heeeeee


kt area depan.partition kena amik,pc tersadai kat lantai..adehhhh



tempat makyong..pc yelek!


Semalam asben cakap suruh quit je..Aku pun pikir banyak kali ni..nak quit ke tidak..konon macam nak tunggu betul2 sarat baru quit..Tapi pikir2 balik, aku rasa better aku berehat ajela kat rumah..lagipun tempoh 2 minggu tu tak lama..time cuti tu buleh gak aku kemas2 barang..tak sabor nak pindah rumah baru,tapi legal process belum siap lagi..aihhhh!


Hopefully ape yg aku buat ni betul..Lepas ni asben sorang jela mencari rezeki..kesian asben...tapi nasib baik asben dapat bonus mencengkam jiwa, dapatla jugak saving untuk hari2 mendatang..hukkkkss


Doakan aku dapat keja lain yep! tapi aku nak cari keja tahun depan la..heeeheeee

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...