Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, September 1

Cerita Raya 2011

Eid Mubarak to all readers!

seronot ke raya korang? raya ktmana? kaler tema ape? sume senyap aje time raya ye,takle nk update eh.hehee.makyong ni pun amek ksempatan update kt umah MIL time busan2 ni.

Makyong punya raya ala kadar je.A day  b4 raya balik rawang dlu,mak rebuskan ketupat n masak rendang ayam n daging utk aku tapau ke Jerantut.Baru ku taw,family asben kureng mkn ketupat ni.diorg lebih suke mkn lemang.takpun nasi impit dgn kuah kacang.

Pagi raya b4 g masjid.mkn dlu ketupat n panaskan rendang sume.Then sesi salam2..ajaibnya aku idok ler menangis mcm aku salam makayah sendiri.heheee.Pas solat raya,g beraya kt umah sepupu asben.Rezeki makyong,dapat jugak mkn kuah lodeh wlpn dgn nasi impit.byk gak aku mkn.sbb klo kt umah mak,menu wajib ketupat,rendang,lodeh,sambal bilis..hehe.pastu g ke Jengka 10,umah mokde then balik jerantut blk.

2nd raya:
Mandi lambat.hehe.bekpes mkn nasiputih lauk telur dadar n sadin..then kul 12 lbh gerak ke Kuantan tengok bb boy along (BIL).Lunch KFC n rotiboy.heehe.Then ronggeng2 jap kt east cost mall,g umah mak SIL, then balik jerantut.

3rd raya:
Da mula busan.muahahaa.Lagi jeles bile tgk akak aku upload kt fb gmbr raya family..yang kurangya takde aku! ciskes sungguh..Mmg every raya musti ada gmbr family.huhuu.tapi kt umah MIL xde bergmbar punnnn..sadis wehhhhhhh

petang ni asben ajak balik.Akak aku da plan nk ke Tiara Beach Resort.so harusla aku ikot kannnn..alang2 asbenku cuti lagi.ngehhhhhh


nanti makyong update lg okeh!

daaaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...