Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, September 6

Cerita Raya 2011: Part II

As promised,makyong smbg cite hal raya.utk kenangan diri sendiri.hehe

Raya ke-3
lepas lunch gerak balik ke Rawang.Alhamdullilah jalan tak jem pun.yela,baru ari kamis kan.ramai tak balik KL lagi.Sampai Rawang tp mak tak balik beraya lagi dari Muar,so decided g tido umah along di Shah Alam..Da planing ari jumaat (2.9.11) nk ke Port Dickson.


L-R: Along,Yours truly, Uda


Raya ke-4
12tghr gerak ke PD naik 2 Alza.cukup korum suma family aku..Check in Tiara Beach Resort.Amek apartment 2bilik.Ekceli ni 2nd time wat family gath kt cni.tahun lepas aku solo,dptla berendam,main air sume.tahun ni g sini dpt rendam kaki je..heheee.Aktiviti malam wat BBQ.aku tukang kipas2,yang menantu2 n cucu2 main bola.Kesian asben aku lencun2 main bola.beriye benor lwn budak2 kecik tu.hehe.

Makyong membakar diri..Cian bb kepanasan


Asben poloh2 main bola sampai tak lalu makan ;p




Aperaaa,lawan dak kecik pun bule kalah..maluuu-maluuu



Raya ke-5
Pagi2 bebudak sambung mandi swimming pool.laki aku pulak berenang atas katil bahana beborak dgn abg2 ipar sampai pukul 5pagi..Then kol12 check out terus ke Seremban2,berya umah sepupu.pastu terusla balik ke Rawang.


Tula kisah raya aku.Penat ok! sampai aku muntah2,sakit satu badan.Lenjan sangat bejalan.Even dok dlm keta pun kaki lenguh macam hape tah.





Daaaa


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...