Ya ampunnnnn! lame benor tak jenguk blog sendiri...Makyong buat khidmat terakhir b4 resign ni..jadi urusetia on behalf of kementerian kat MARDI..
tengok kt tepi September's Dating..2 minggu okeh makyong bertapa kat sini..luckily mardi amatla dekat dengan Putrajaya,so agak2 bosan dok otel sini,aku drift balik umah la..Malam pun tader program,so kusus kali ni aku agak santai la..Asben pun aku heret ikut tido sini,so hornymoon la gamaknye....ngeeee
Hari ni genap 36minggu usia kandungan..wahhhhhhhhhhhh,,sexited uolls! tak lama da nak deliver...Baby bump ofkos la makin besor dan pagi tadi asben tego da nampak strech mark kt bawah perut..b4 ni memang tader,asben kan pemerhati tegar perot aku..muahaahaaa.pastu tadi amek gambar konon2 perut 9bulan,pastu dia tego nampak pusat terjojoll...cehhhhh
Da makin nak deliver ni aku makin takut sebenarnya..alah,sume 1st m2b sure takde pengalaman macamane rupa nak push,aksi2 ghairah dlm labour room sume kan..So aku ni banyak bertanya pada member2 yg da sizen berpengalaman..tapi setiap org lain cara sakitnya kan...kita sendiri jugakla kena merasa macamana sakitnya bersalin tu..
Ramai da tanya nak bersalin kat hospital mana..Akak keliru..keliru!hahaha..taderla,aku ingat kalo da sakit sangat terus je ke Hospital Putrajaya even kena beranak kat tepi wad sbb hospital tu sokmo penuh! pelik aku,,apekah faktor2 yang membuatkan hospital putrajaya tu full sesaje???tiap2 hari org beranak at the same time ke? Sape penah dengar/tau pasal Full Paying Patient (FPP)?? aku da hujung2 peknen baru taw pasal benda ni..ceittttt! Kalau takpun aku serah diri kat Hospital Serdang..Kat sana lebih ramai pakar ye dakkk? lagipun org2 Putrajaya pun ramai prefer bersalin kat sini..orang2 luar Putrajaya je suke bebenor nak besalin kat spital putrajaya..hihiiiiii
Annual leave untuk asben da pun lulus..atenye,,kan laki mak nak jaga mak berpantang!ahahaaaa...Start 14/10 asben da bercuti smpai hujung bulan..memang habis cuti encit asben....i lub yu la sayang!
Flight haji mak masih belum taw tarikh..mak cakap if pegi penerbangan akhir,dalam 2 minggu b4 raya haji,so insyaAllah sempat kot nak tengok aku bersalin...Tapi aku tak kisah da,mak ada ke tak,,aku nak mak ayah selamat je pegi haji..sempat tengok aku besalin ke tak tu belakang cerita la kan!huhhhuuu
eh,,cite check up lepas tak berhapdet lagi! nantikan ye...
(bajet macam org baca blog ko!hihiiiii)