Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 3

Mak,,macam mane nak masak ni... ;p


Yeayyy,,Jumaat suda..the waiting day la..ari2 g keja busan gak (ayat mcm keja berat sangat kannnn)


 
Awal2 pagi da sms emak...Sebabnya semalam da plan nak masak utk diner arini..aku kan malas masak sekarang..kalau nak masak tu kena planning awal2 la konon..huaahuaaa.Rasenya semalam aku berjaya tak makan nasik...Tepuk bahu sendiri! So,,bile rasa lama tak mkn nasik (lama sgtla baru seari) arini kena jugak mkn nasik...gituuuu...Konsepnya,,mkn nasik sekali seari je..ok whatttt...


 
So dalam kepala ni da congak2 nak mkn ape...Japlagi lunch break panjang mau ke Mydin beli sayur ikan sikit...Teringin nak wat bendi masak kicap dengan ikan masak pindang..(iye,,aku tak reti masak ala2 kampung gini..western should be no problem to me! ade ciri2 berlagak tak kt situ..haha) Jangan tak taw,,da 2x aku mintak resepi masak pindang ni dari mak..Tapi 1st mintak tu,aku tak jadi buat pun..hahaaaa..so,,kali ni mesti buat betul2..(tengah imagine makan nasi panas lembik2 bersama lauk yg sedap2...hahahaaa)

Da lama aku tak wat entry pasal resipi2 kannn..Nantila bila aku rajen snap gambar,,aku watla 1 entry masak2...(bajet sedap!)

Td pun sambil2 tnya resipi bukakla cite pasal scan aritu...Mak cakap insyaAllah,betul la ape yang dr. tu gitaw..Tp mak tak galakkan scan selalu..alallalaaa,,mak ni,,1st beby,,mestila excited..huahuahuaaa..Tp bagi alasan,,en.suamey yang beriye ajak scan...(ampunnnn..muahahahahaa)



 
eh,,sape tgk Seth Tan semalam.....


Aku : gedik2 ajak laki aku g Cameron,,pastu mintak bunga banyak2...Tak kire,,,NAK JUGAKKK!!!heheeeee



Laki aku: b g kt belakang pintu tu tgk ade bunga kering tergantung!


Aku: wat2 merajuk (tp nan ado la nak pujuk..kuciwa sendiri...)




sekiannn ;p


6 comments:

  1. hahahhaha...tau xper...kite pn tgk pastue peluk bantal ckp aweetnyer....konon nk bg hubby kite jd romantik cmtue...kihkih3

    ReplyDelete
  2. tula..asben i ley wat dono je..sabo jelaaaa..ehh,,next episode mesti nora peknen pulak..muahahaaa

    ReplyDelete
  3. hi dear..another geng mommy to be!follow u!singgahla blog yun jugak..hehe!take care ya mommy! =)

    ReplyDelete
  4. ok dear..hehee..org tu nak due da.. ;)

    ReplyDelete
  5. dear,ske bca blog mama preggy,i folo u ok..^__^

    ReplyDelete
  6. hehee..polola..jgn nyesal,,i tak rajen update taw ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...