Aku nk share la lagu2 yg aku ase sgt feeling time2 gini...i mish my en.kashihhhhh..uhuhuuukkk~~
Permata yang dicari- dehearty
Hadirnya tanpa kusedari
Menggamit kasih cinta bersemi
Hadir cinta insan padaku ini
Anugerah kurniaan Ilahi
Lembut tutur bicaranya
Menarik hatiku untuk mendekatinya
Kesopanannya memikat di hati
Mendamaikan jiwaku yang resah ini
Ya AllahJika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu
Dialah permata yang dicari
Selama ini baru kutemui
Tapi ku tak pasti rencana Ilahi
Apakah dia kan kumiliki
Tidak sekali dinodai nafsu
Akan kubatasi dengan syariat-Mu
Jika dirinya bukan untukku
Redha hatiku dengan ketentuan-Mu
Ya Allah Engkaulah tempat kubergantung harapanku
Kuharap diriku sentiasa di bawah rahmat-Mu
ni lagi 1 lirik yang aku suka sgt..even lagu ni da lame..hihihiii
Tercipta untukku~ Ungu
Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuatku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya citra terindah
Bila kau peluk mesra tubuhku
Banyak kata yang tak mampu
Kuungkapkan kepada dirimu...
Aku ingin engkau selalu
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah yang menyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku
Aku ingin engkau selalu
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah yang menyakiniku
Kau tercipta untukku
Pasti waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tahu ku selalu milikmu
Yang mencintaimu Sepanjang hidupku..
Tuesday, October 20
Wednesday, October 14
happy MODE
Alhamdullilah,,syukur..dipermudahkan segala urusan.pertamanye,,en.kasih akhirnya grad pd ari ahad 11/10/2009. ke2,pada hari yang same,,en.kasih n family dtg ke umah ku mbawa hajat..aku dirisik!! hehee..(ala syg,,tak risik pon org da trime yg da..hihiii) dan ke3,,pada keesokan arinye,,isnin 12/10 aku pulak konvo..
my ayah+mak...thanks 4 d flowers!!! sayang makayah!!
our families..tgkla en.kasih,,,sgt comey dgn robe dia tuh..hihiiii
brother in law n future brother in law...
en.kasih n his youngest bro~
kirenya 3in 1 happy mode la..hihii..nk citela time fmly en.kasih dtg tu..lepas mkn kenyang2,,diorg pon ddk sembang kt hall..aku lak dok nyorok kt dapo.en.kasih menurut along ku,,die nyuruk kt tangga..hihiiiiikkk...so comeyy...but dat time,,aku sgtla cuak..yela,,tkot gak makayah aku tesalah susun ayat kan..hehee..aku ni antara dgr x dgr je kt dapo tu + aku sgt letih..yela,,pas subuh da besilat kemas umah,,masak,,n wt mcm2 lg nk sambut kdtgn my in laws 2 b..but everything goes well..b4 diorg balik,,kami sempat amek gmbr bsame2...both family so so so sporting....... also thanx to my ayah,,mak,,along,,uda,,a.ajir yg tlg aku on dat day..
nothing much to say..the only best word to describe my feeling is HAPPY~~
Friday, October 9
en.hafizi pulang ke desa~wuwu
aku memulakan entry aku ni dgn perasaan hiba..uwaaaaaaa....en.kasih balik jerantut arini....winduuuuuuu....mulala aku ase nk meroyan...(en.kasih x bagi aku guna ayat meroyan ni,,dia marah..hihii)
ari sabtu esok byk sungguh jemputan open house.ari ahad pulak adelah ari en.kasih convo! yipiiieeee~ congratz syg.. aku punya convo day lak pada ari senin..huhuu...dan pd ari convo en.kasih,,aku terpaksa tidak dpt mhadirkan diri aku utk meraikan dia sbbnye ari itu aku perlu berada dirumah menunggu en.kasih n family dtg..huuuu,,mst berdebau-debau...i hv to prepare foods for them.especially en.kasih request western food n aku cadang nk wt mushroom soup n spegeti je..d rest menu aku serahkan pd mak n abg ajir nk wt pape pon...
aku cdg nk bg bunga utk en.kasih sempena convo dia,,tp ase cam x besh lak bagi time dia dtg umah kan kan..dpn org tua kitorg lg...hihiii..tak tawla en.kasih dpt attend konvo aku ke x,,tp aku x berapa nk kisah sgt sbb kitorg kan da jumpa ari ahad tu,,siap bwk rombongan lg..hihiiiii
ari sabtu esok byk sungguh jemputan open house.ari ahad pulak adelah ari en.kasih convo! yipiiieeee~ congratz syg.. aku punya convo day lak pada ari senin..huhuu...dan pd ari convo en.kasih,,aku terpaksa tidak dpt mhadirkan diri aku utk meraikan dia sbbnye ari itu aku perlu berada dirumah menunggu en.kasih n family dtg..huuuu,,mst berdebau-debau...i hv to prepare foods for them.especially en.kasih request western food n aku cadang nk wt mushroom soup n spegeti je..d rest menu aku serahkan pd mak n abg ajir nk wt pape pon...
aku cdg nk bg bunga utk en.kasih sempena convo dia,,tp ase cam x besh lak bagi time dia dtg umah kan kan..dpn org tua kitorg lg...hihiii..tak tawla en.kasih dpt attend konvo aku ke x,,tp aku x berapa nk kisah sgt sbb kitorg kan da jumpa ari ahad tu,,siap bwk rombongan lg..hihiiiii
Tuesday, October 6
aku da xbuley facebooking lagiiiii!!!
kuang asammmm punye gov..aku da x dapek da nk men fb...xdapekla nk update sume...dulu ok je,,tetibe smlm wt hal...&^%#^&*&&^$@$ nk ym pon xley jgkkkk....uwaaaaaaaaaaaaaa
Monday, October 5
raya ohh raya

zassss...lame betol tak buat esei kt blog ni..ase tataw nk tulis gapo,,lgpon da lame tak membelog n pswd pon bule ingat2 lupa.huhuuu
raya aritu tader ape2 yg special pon..on d 1st syawal sume da gather kt rwg n as usual mak masak rendak,ketupat,lodeh,ktpt palas..gilos nikmat..aku pon melantak dgn suke hati..then kami pon plan nk p beraya di usj,,umah kazen mak..n secara x dirancang,,'ter raye' kt umah abg encik hafizi di putra heights.alahai,,jumpa future in laws kt c2. da la aku pakai tudung indon je...encik hafizi da la x suke aku pakai tdg indon..uhuuuu,,naseb laaaa..
ari ry ke4 aku da g keja..amat seronok g keja time tu..dgn merempit kancil uda,,aku g keja dgn sukahati..jln pon lenggang je..hihiiii
tu aku upload 1 je gmbr raye..tgk punya sempoi..jubah putih yg dibeli d mekah+ tudung indon...hehee..all ank buah wear in green...
Wednesday, July 15
aku menulis lagi~~
aku xtaw ape perasaan aku skrg..marah? bengang? tensen? hepi??? jaoh skali....
bkn pe,,aku br dpt taw yg gj aku ikot spm bcoz of aku xder stpm or dip... diorg xde skim utk gj degree...wtf~~~saket ati aku...kot ye pon xyahla turunkn ke gred spm tros...
myb ni ujian yg allah turunkn utk aku..berkhidmatlah selagi bekeja kt cni..
hopefully aku akan dpt keja tetap 1 ari nanti...aminnn~
bkn pe,,aku br dpt taw yg gj aku ikot spm bcoz of aku xder stpm or dip... diorg xde skim utk gj degree...wtf~~~saket ati aku...kot ye pon xyahla turunkn ke gred spm tros...
myb ni ujian yg allah turunkn utk aku..berkhidmatlah selagi bekeja kt cni..
hopefully aku akan dpt keja tetap 1 ari nanti...aminnn~
Wednesday, July 8
Alhamdulillah~~
ermmm..lama bangat aku x memblog..bz???mybe la,,but not too bz...malas???yesss,,,a lil bit..ngeeee...
ape yg aku nk story ek?? okla,,aku da masuk 3 mgu keja kt JPK putrajaya,, as Pekerja Khidmat Singkat (PKS) kontrak 6bln...Alhamdullilah..dpt gak aku keja krjaan,tu pon busu aku yg tlg bgkan resume..klo x,,jgn hrpla nk keja gov..mst kne ade kabel kuat br la ley celit..hukhukkk...
dan spjg 6bln ni,,aku tompang umh busu la,,g blk keja busu yg anta..nama pon 1 department,,lgla sng...task aku bhgn kewangan n aku wt claiming SLDN..okla..xla ssh pon,,cuma kne hati2 msukkan data..
okla,,aku da nk stat koje ni...xley nk curi tulang,,men tenet slalu,,nnt x berkat gaji...hehehe.....keja mstla ikhlas selalu,,baru berkat n keja jugak kan 1 ibadat... ^__^
ape yg aku nk story ek?? okla,,aku da masuk 3 mgu keja kt JPK putrajaya,, as Pekerja Khidmat Singkat (PKS) kontrak 6bln...Alhamdullilah..dpt gak aku keja krjaan,tu pon busu aku yg tlg bgkan resume..klo x,,jgn hrpla nk keja gov..mst kne ade kabel kuat br la ley celit..hukhukkk...
dan spjg 6bln ni,,aku tompang umh busu la,,g blk keja busu yg anta..nama pon 1 department,,lgla sng...task aku bhgn kewangan n aku wt claiming SLDN..okla..xla ssh pon,,cuma kne hati2 msukkan data..
okla,,aku da nk stat koje ni...xley nk curi tulang,,men tenet slalu,,nnt x berkat gaji...hehehe.....keja mstla ikhlas selalu,,baru berkat n keja jugak kan 1 ibadat... ^__^
Subscribe to:
Posts (Atom)

