Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, October 14

happy MODE

Alhamdullilah,,syukur..dipermudahkan segala urusan.pertamanye,,en.kasih akhirnya grad pd ari ahad 11/10/2009. ke2,pada hari yang same,,en.kasih n family dtg ke umah ku mbawa hajat..aku dirisik!! hehee..(ala syg,,tak risik pon org da trime yg da..hihiii) dan ke3,,pada keesokan arinye,,isnin 12/10 aku pulak konvo..
kirenya 3in 1 happy mode la..hihii..nk citela time fmly en.kasih dtg tu..lepas mkn kenyang2,,diorg pon ddk sembang kt hall..aku lak dok nyorok kt dapo.en.kasih menurut along ku,,die nyuruk kt tangga..hihiiiiikkk...so comeyy...but dat time,,aku sgtla cuak..yela,,tkot gak makayah aku tesalah susun ayat kan..hehee..aku ni antara dgr x dgr je kt dapo tu + aku sgt letih..yela,,pas subuh da besilat kemas umah,,masak,,n wt mcm2 lg nk sambut kdtgn my in laws 2 b..but everything goes well..b4 diorg balik,,kami sempat amek gmbr bsame2...both family so so so sporting....... also thanx to my ayah,,mak,,along,,uda,,a.ajir yg tlg aku on dat day..
nothing much to say..the only best word to describe my feeling is HAPPY~~
my ayah+mak...thanks 4 d flowers!!! sayang makayah!!
our families..tgkla en.kasih,,,sgt comey dgn robe dia tuh..hihiiii

brother in law n future brother in law...


en.kasih n his youngest bro~



1 comment:

  1. wah wah wah...
    tahniah akhirnya anda akan join club saya~~phew
    sila link blog aku okay :)
    shalin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...