Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, October 9

en.hafizi pulang ke desa~wuwu

aku memulakan entry aku ni dgn perasaan hiba..uwaaaaaaa....en.kasih balik jerantut arini....winduuuuuuu....mulala aku ase nk meroyan...(en.kasih x bagi aku guna ayat meroyan ni,,dia marah..hihii)

ari sabtu esok byk sungguh jemputan open house.ari ahad pulak adelah ari en.kasih convo! yipiiieeee~ congratz syg.. aku punya convo day lak pada ari senin..huhuu...dan pd ari convo en.kasih,,aku terpaksa tidak dpt mhadirkan diri aku utk meraikan dia sbbnye ari itu aku perlu berada dirumah menunggu en.kasih n family dtg..huuuu,,mst berdebau-debau...i hv to prepare foods for them.especially en.kasih request western food n aku cadang nk wt mushroom soup n spegeti je..d rest menu aku serahkan pd mak n abg ajir nk wt pape pon...

aku cdg nk bg bunga utk en.kasih sempena convo dia,,tp ase cam x besh lak bagi time dia dtg umah kan kan..dpn org tua kitorg lg...hihiii..tak tawla en.kasih dpt attend konvo aku ke x,,tp aku x berapa nk kisah sgt sbb kitorg kan da jumpa ari ahad tu,,siap bwk rombongan lg..hihiiiii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...