Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 24

Pureen Sale-22/4/12


OK this time pegi Pureen Sales dengan tenang,hati gumbira serta cash yang berkepul diiringi support dr asben.hahaha

Weekend lepas lepak umah mak kat Rawang..Memang bajet ari sabtu lepak umah mak, hari ahad baru nak gi pureen sale tuh..Lagipun 22/4 memang gaji asben masuk.Rezeki pulak,asben dapat kenaikkan gaji selama setahun..haaaa,membuak-buakla rasa nak mensoping kannnn..

Sampai Rawang main dulu dengan pacik ensem..Oh ni my abang ye..masih bujang trangtangtang..



muka girang budak 6bulan dapat main ipad..omak haeqal tadak ipad2 bagai ni..hehhh




ok,bebalik citer asal..Aku gerak  dari Rawang dalam pukul 10lebih..Destinasi pertama gi Giant Permata..Asben nak cari stok seluar dia kat situ..Lagipun aku nak memborong PET-PET..ritu Giant buat promotion PET-PET rm31.89 je..so harusla rembat 2 beg..Anakanda Haeqal ni pulak da pakai size L ye..hadoiii...

Haeqal memang guna cloth diaper (CD) tapi buat masa sekarang aku pakaikan dd dulu sebab CD Haeqal aku masih belum buat strip wash n ada 2 3 helai CD yang sudah tidak muat muntot...haihhhh,kena beli stok CD baru la gamaknya :)

Then gerak ke PJ dan sampai lebih kurang pukul 1.30pm kot.Asben awal2 da gitaw dia dok kat keta,jaga Haeqal je..(previous sale bwk asben tp asben carry Haeqal dok kt kemah je).Aku memang tak kisah sebab memang kesian kalau bawak budak masuk dalam tu..Haeqal pulak macam paham2 je nak bagi umi soping..dia tido je,,so abahnya senangla jaga..

Disebabkan kali ni da bear in mind nak soping dengan tenang,aku lebih organize la..memula sampai g booth Heinz dulu..Ok,aku beli stok makanan untuk Haeqal..Borong Farley's Rusk 2xBox free 2 container (RM12)
Nanti dalam flight anakanda ngamok nak makan,,aku sumbat je rusk.hehhh..





                                      



Kendian cari wet tissue, feeding set, manicure set, 3xHAD liquid, 1xABD liquid ...Pastu baru g ke belakang which is port baju bajan..Macam biasala view sepanjang jalan kiri kanan tu,,orang sebok sorting baju..huhuu..
Aku ingatkan sale kali ni ade gak la kaunter bayaran kat port baju tu,,tapi nan ado! silap bajetla kali ni...hehehhh..So da alang2 g port baju, aku cari la jugak kot ada baju yang santekk..Tapi memang rezeki agaknya, time aku sampai, SA tu bawak stok baju baru...Harusla ada kejadian rebut merebut kat situ..adeii,,tak kuasa mak! aku just amik ape aku nak beli pastu blah...Buat ape nak berebut2 sangat kannn..Lagipun ada pulak kaum BAPAK pun sebok berebut baju..rasa tak best pulak kan!

So baju aku dapat lebih kurang 13helai.Tak koser nak ambik lebih,,anakanda semakin membesar bagai johan da nih!







Pastu terpaksa la berpatah balik ke depan membawa muatan tu..huuhhh..Dapat gakla usha seround ape lagi yang tak ambil..So rembat training cup, Yogurt bath & teether

Q membayar panjangla jugak..Tapi tak sepanjang hari Sabtu (aku baca review blogger yg g ari sabtu sesak gile yekk..) Tapi masa aku Q tu takla lama sangat,dalam 5mins gitu..Cepat diorg buat keja..Bagus!






Total damage= RM130


Rasa nak repeat shopping lagi.hahaha.Tapi cepat-cepat bermuhasabah diri!







2 comments:

  1. Comeynya Haeqal.xpegi pn pureen warehouse kali ni. Huhu...rugi lak rasa

    ReplyDelete
  2. takpe,,rasanya ade lg sale pasni..cuma tak sure bile..hehe..mcm tahun lepas 3x diorg wat sale..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...