Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 3

Nora Elena la sangattt

Korang tengok citer Nora Elena tak...Sebab penangan si Setan yg romantik gilebabas tu la aku teringin sangat nk p Cameron Highlands..Dengan harapan laki aku beli mungeeee manyak2 letak belakang bonet! tapi biase la,,,tinggal harapan jela...menangis hiba di situ...


Sabtu lepas-31.3.2012 tertunai hajat nk p CH..Tapi kali ni pegi dgn family in laws..Sewa apartment 3 bilik rm280..kira murah jugakla utk weekend...Walaupun tak dapat bunga macam Nora Elena,laki aku tak seromentik Seth Tan,,aku tetap sayangkan laki aku..Gile kau tak sayang!  (b,jgn lupe nanti ade pureen sales..hahahaa)



Layan gambar jela sebab aku malas nk menaip.heeehee












i love my asben's wallet




Nora Elena+Seth Tan versi beranak sorang..haha




feeling retis sorong buggy




left-anak BIL..merangkap anak susuan aku :)





Haeqal lena 







2 comments:

  1. ehhhh..CH tu tak besar mane..tp boleh pulak tak bertembung..kikiki...

    *sy pon gi sane bajet noraelena+sethtan...hahahaha*

    ReplyDelete
  2. tula psl..tade rzki nk jumpa..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...