Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, November 16

Rangkuman Aktiviti Minggu Lepas..mueheehee~~

APE aku wt sabtu ahad lepas? korg nk taw? ehh,,sape korg tu?? sape2 jela yg bc,,terbace,,tak sengaje bace blog aku ni...tp aku taw,,en.kasih mesti bace blog org ni kan..kan..hikhikss

Ari sabtu tu aku wt pe ek? aku pon x ingat sgt..yg aku taw,,pas subuh aku tros qada tido...mueheheee..lps solat mgrib xtvt aku kemas bilik pengantin...upssss....bilik aku la..bdok pusing2 katil dgn almari,,tp bilik kecik jgk..hihii~ pastu mlm tu jgk along masak western yg memusnahkan diet aku.~~cesss~~tp nk wt cmne,,da shedappp gileeeeeee..makan x hengat da..hihiiii..dan mlm tu aku tido dlm kekenyangannnnn...

ari ahd lak,,pas subuh aku tak qada tido hokey! aku tros mandi..almaklumla,,jplg mau ngedet ng en.kasih....ekceli p kenduri kawen linda,,tp kire dating la jgk kan..hiksss..en.kasih dtg kol 12.30..aku pon igt nk tros g jer,,tp xkan x ajak msuk lak..mak pon soh mlantak laksa dlu..so,,kena la serve tok en.kasih kan..alalalalala...

Selepas itu kami pon menuju ke sorga~hahaha..tidak2,,kami menuju ke destinasi cinta..ehh,,tidak,,ke umah linda kt uluyam...hihiihii..di sane jmpela makhluk2 skulmet zaman ataoi..dan yg insiden memalokan aku bile aku tsebut slh name member2 aku sume..sory beb,,aku skolah kt uluyam jap je,,so serebrum n serebelum aku x dpt mengingat name2 korg..hihihikkk..ni antara gambar2 yg en.kasih amikkan.


ni la pengantin baru..linda& hubby..linda ni dlu la best fren aku mase form1..dlu slalu becite2 nk wat kenduri kawen same2 dgn aku..lastly,,ko yg kawen dlu alin oii..da jodoh ko awal..i'm happy for u dear!!



ni lak antare anak2 dare yg dtg..apsal aku ase aku yg plg muka tua ni..eh takk,,,muka matured la..hihiii




cukup sudah gambar2 itu..tutup cite psl kawen..pas kenduri kami zass ke pwtc..tgk pameran pengantin..walawehhh..konon nk cr idea bj pengantin yg cambest la..dan2 mase kt pwtc tu terjumpa lak shelin,, k.own & ja...taw2 jela shelin kan nk menuju hari bahagia bln5 depan..dia pon dok tempah kad kawen kt sane..hehee..ok,,nk tunjuk antara pesen2 baju yg aku jumpa kt sane...




huishh,, xlarat la dok bela gambar ni..seb bek opismet- cik roslinda tlg aku..hehehe..tengs lin..




Ok nk wt entry baru...rangkuman xtvt minggu lepas blom berakhir...jeng-jeng-jeng~~~






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...