Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, November 21

Bersiaran Langsung Dari Umah Along~ohooohoo

alohaaa~ aku skg ni berada di umah along kt shah alam..live telecast menggunakan wimax..potong..potong..potonggg...wahahahaaa...tp baguz la,,aku layan nurkasey kt web tb3 pon lancar,,xde sekat2..

semlm pas abes keja,,mak jempot aku kt opis..biasela anak manje..hiksssssssss...kitorg tros menuju ke shah alam la..nenek nk jumpa cucu dia ni..n mlm tu aku,,mak,,syafi n dhaniyah merayap jap kt kt pkns,,tp sygnye,,byk kedai da tutup pdhal br kol 8lebey.. ingatkan nk survey sampeng..mak ni la x puas ati dgn sampen yg da beli dulu...dia nk belikan sampen yg besar sket tok en.kasih...tgk yg,,mak syg yg taw..hihiiii

pastu kami pon blah ke sacc mall..cari2 jgkla sampen,,tp taw jela situ sume mahel2..hihiii..juz tnye2 harge jela yg mampu..g butik tu ada jual sampen tganu sampai rm480..dushhhhh~~mana mau cekau duet.ohohoooo..dlm masa same aku survey gak veil.mak aihhhh,,,paling murah rm70,,paling mahal rm180...pang-pang muka sendirik...mahellll sey...aku bajet x lebey rm30..paling mahal pon rm50...wawwwaaaa,,,tu la ko waniey,,,nk wat kenduri tp duet tadak...hihiiiii

esok (arini) mak bercadang mau p pkns lg.mau survey lg sampen+veil..mau carik jgk..mau,,mau,,mau...mak telah bermurah hati ingin belanje aku..wahahahahaaa......tengs mak..nnti aza belanje mak ekkkkk..hihiiii

notakaki~ gaji aku lambat lagik,,,tunggu en,kasih dpt gaji...hihiii..bule tak org pow syg???wahahaahaaa..mesti yg jwb,,xle,,xcukup duet nti nk kenduri..ohohooohooo

oppsss,,skg ni aku tgh dgr discussion mak ayah along tentang makanan kenduri...x habes2 tukar plan laok nk masak..hihiii..watever la,,aku ikot je..janji majlis tu berjln lancar n sume hepi..aminnnnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...