Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 1

Acara Makan-Makan


Entry fresh from oven ni...

Bab makan memang mak buyung laju! hahaa


Baru lepas balik dari jamuan.Ekceli Jamuan Majlis Perpisahan la untuk En Jamari yg da bersara & our KPP, Tn.Haji Mohd Noor yg da berpindah ke IPG ITHO (klo tak silapla) And our special guest is Timbalan Pengarah, Dr. Sharifah Bee & our former KPP, Dr.Zainab yg aku sayangi..hihiii

Tempatnye kt Restoran Chempaka Rimba, PKNS Bangi..Betul2 kt dalam PKNS Bangi tu..Aku pun tak penah taw ade restoran kt situ..Tapi penahla pegi kt PKNS tu sekali...Foodwise,ok la..Tadi makan ikan siakap 3 rasa, udang celup tepung, syur kailan masin, telur dadar & tomyam campur..

Aku dok semeja mkn 3 orang je..lauk memang banyak la kann...Yang tak tahan tu,,bila abis sayur,member meja sebelah hulur sayur yg diorg tak habis..Yes,,, i like sayur very much..Kata makan utk berdua..ngeeeee~



Layan je gmbar..Upside down, malas nak betulkan..heheheee



da'  Colleagues



The Foods




Love Dr. Zainab..Such a great boss!





Yg berdiri tu KPP yg da g ke IPG.Jap je dok kt unit aku.So sekarang xde bos la...Sape nak kua, meh mintak sign kt aku..aku memangku jwtn KPP skrg..hehehee


 Happy weekend readers...

Assalammualikum





p/s: Ahad ni insyaAllah akan serbu Bukit Jalil..Checklist tak buat2 lagi..Mane berkenan, rembat ajelah ye.. ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...