Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 3

Mengidam

Da 2 hari aku berjaya puase ganti..Syok weh pose time skng ni,,bebuke cepat...6.58 da azan Maghrib...ommmakkk shoooka ;)


So semalam aku masak simple2 je utk bebuke: nasi+sardin+bendi masak kicap. Senang je nak bela org kan bb kannnn....belanje dapo cket je..ari2 makan sayur..b nak bg emas berat2 org nak ringan2 jer..ekekeeee

bendi segar dlm kuali lg.tambah tomato,sayur kankung sket..pandai aku masak..tepuk bahu sendiri ;p


Tp nak tido semalam, aku belek gmbr2 kt hp ni,,tetibe terrrtengok nasi arab+kambing panggang yang kitorg mkn kt restoran arab aritu (kt presint 14,putrajaya tp lupe name restoran ape)..tetibe meleleeehhh airliur..ceehhhh,,ngidam la pulak kannnnnn..

idok ler teman ingat name menu ni tp kambing die wat teman mengembekkk teringat slalooo..shedappp..ehehe


Harusla aku mengadu pd en.nunang kan..konon la mengidam..(padahal ngengadeeeee). teros en.nunang ajak makan, tp die balik keja kol 11pm..agak2 la restoran mst da tutup kannnnnnnn..en.nunang ckp xtentu arah dia bile taw aku ngidam...huahuaahuaaaaa..ni yang aku shookaa ni..pasni ley wat ngengade mcm tu lagi....kikiiiii..boley ehh b....ekekekeee.gediks ko wani,,orang peknen pon xde ngidam mcm ko! ;p






motip cite: skarang buleyla ngengade,kwen sok kite tgk cmne.heheheee..DearDumbDiary,,sile jadi saksi okkk ;p


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...