Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, November 15

47 Days to Go~

Assalammualikum DDD!


Mood exam off! Ape pon result dpt,,aku kena redho jela,maleh nak pk banyak...

Dlm bilik ujian..sempat lagi snap gambor!


Disebabkan wiken aritu balik rawang,macam2 benda aku buat..Exhausted cum Excited you!..Beli tu beli ni..Thn ni jugak aku masuk 1 bahagian korban..Tak sabo ni tgu raye aji ni..huuhhu


Manfaatkan mase yang amat sedikit time wiken,,aku dgn mak sempat beli kain untuk wat scallope kt tangga n belikan kain ela utk spupu spapat aku..Beli yang biasa2 je,,janji diorg ley pakai kan.. 

ade 8 pasang untuk 8 org anak dara..Mmg saje pilih lain2 kaler ;)


DIY bunga tolo untuk pahar 100% completed! yayyyy! ni sume hasil usaha mak..ehehehe..skang tinggal saki baki bnga tolo utk wat tambah2 je..Utk tetamu yang dtg,,mak da stuju xnak bagi goddies bag bagai..Bungkus tolo and letak je kt meja bufet.sape nak,,silekan amik sendiri :)  OOoo,,ude ade ckp mau sponsor cupcake 1000pcs.Kite tgk cmne nanti..ahhahaha


Perihal dokumen nikah sudah selamat sampai ke tgn mak ayah untuk dihantar pd tok kadi kariah aku..Akan menunggu resultnye dlm beberapa hari..Da setel dokumen baru lega nak canang date kawen kt kwn2...ehehe

Kad kwen da siap ude draft.Masih ade lagi minor error tang map..tapi takpe,,banyak mase lagi.. hehee


Dulang hantaran pon telah siap digubah oleh Jejarihalus Gift & Deco. Jatuh cinta pd gubahan sendiri..hohoooo..Ingatkan nak gubah dgn fresh flower, tp pikir2 balik,,banyak lg reben yang belum guna,,so guna reben pon da cntek (jimat kos!!!)





 Tu aje prograss utk minggu ni..till then~




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...