Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 3

Semakin Malas



Semenjak due menjak ni aku tak taw penyakit ape dtg jd aku malas sungguh mau hapdet blog ni..as i stated above "aku blogger pemalas" kannnnn..no wonder la ok...~



Ramai nak tau cmner preparation aku skg..aku taw ade gak opismet aku bace blog ni (dats y la i tak ngumpat psl diorg!ahahahaha) 



Alhamdullilah,stakat ni sume bjalan lancar kot...da bayar catering 2k, reconfirmed dgn vendor pelamin,mekap...baju pon da siap..nanti mau hantar dry cleaning...Next week akan gigih mendeco hantaran. Benda paling teruja skli aku nak buat.ahaha...Cume 1 gadget lagi en.nunang x bagik lg...xpuas nak hadap "benda tu" hehehe



Ramai tanya kwen nanti nak dok mane ye?eheheee..nak rahsia buley tak?? ahahaha (bajet ko duduk banglo ke waniey?!!!) Pastu tanye nak hornymoon kt mane..akak aku siap kol tgh mlm juz nak ckp airaisia wt promo g new zealand....Mcmla aku ni kaye bebenor nak p sane kannnnn...Aku tawla laki aku keja bank pon....(ape kena mengena?ahaha) Destinasi hornymoon... nak rahsie jugak buley takkkk?? ahahaha (tetibe hormon gedik dtg..kikiikiii)





Rasenye ni je kot nak bebel..

tata!!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...