Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, October 15

::Corsages::

Da siap corsage/rozet/bunga dada dan sewaktu dgnnye..hehhhh..sangat berbangga dg hasil tangan sendiri.. syabas beteee!!!

Just a simple rozet ;)


Pasni follow-up projek bunga pahar..mak kena tunggu aku jgk utk lilit bunga2 tu kt lidi..hehee..tu la aku meroyan nak balik rwg je ni..nak lepak dlm bilik,,aku ley gentel benda2 tu sume...bia jari aku sakit,,janji aku puas hati..

Yang tak tahan tu, time tgu doc kt HKL aku buley siapkan 2 gulung reben..sampai macik dok sebelah aku tego ckp tangan aku berseni...ahahaaa...maluu woooo...

Ari Jumaat paling beshh sbb dpt balik rwg tp arini mood a lil bit swing..tgh bendera jepon..patotla dr pagi aku dok meroyan kt opis ni..sume keja tak menjadik..aihhhhhh!

cepatla pukul 5!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...