Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, September 9

~~Eid Mubarak 1431 H~~

Asalammualikummmm
(sile jwb okeh!!!)

ye,,ye aku taw da lame tol x bebelog...kemalasan melanda...biasela time pose malas nak menceceeee lebey2..(alasan kukuh takk??hehee)

tuptaptuptap esok kita akan beraye..cepat tol masa berlalu..tak ase pon penat berpose...azam teraweh??? nan dapek la full kan..byk beno escape nye..sadis sungguh~~

1st syawal mak nak wat makan2 n takbir kt umah nu..so aku ase malam ni for sure aku akan kepenatan gile tlg itu ini...tp mengenangkan bakal ibu mertua ku akan dtg,,aku ala2 rela nak kemas umah..hahahahaaa..ala, umah tu kemas mane pon keciknye ttp sama gak.hihiii

ha, nak setori la aritu aku kena bebel dgn mak pasal form nikah n booking tok kadi..hadoiii,,aku tensi okeh time tu..tetibe je mak bising2 tny bile nak setelkan benda2 tu...aku nak setel cmne,,kena tgu form dr laki siap dlu barula benda tu ley proceed anta kt paid (pej agama islam daerah).en.nunang bile da bising2 baru ckp pas raye nak setelkan..uwawaaaa,,apsal aku yang tensi lebih ni...adakah mau periodd??hahaha

Wed Prep

* cat bilik pengantin----->(28/8/10)
* reconfirmed with Ekhwan Catering----->(9/9/10)
* survey and ask quot for mini pelamin Haidar Rahman---->(8/9/10)
* W checklist grab from setelkahwin.com--->(9/9/10)

ok done..kena balik da..my mak da sampai..gile kentang aku balik awal arini..kol 12.15 ok..bye2 opis..bye2 putrajaya...aku nak balik rawanggggggg..yehaaaaaaaaaaa~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...