Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 3

CATERING

ok u olls, kali ni aku nak update pasal catering utk W-day nanti..

aritu aku + mak g jalan2 kt JJ Setiawangsa..Ekceli aku nak g sana sebab ada pameran pengantin.saje jela nak usha2 kot ada katering yang murah.sampai sane pon da agak petang dlm pukul 5..so sampai2 je tros g semayang dlu baru senang hati nak g survey menyervey.hehee

tp pameran tu xde la besar sgt pon.booth pun sket je.tp main aim nak cr katering kan,,so kitorang g kt booth2 katering je.aku ade survey 2 3 katering kt situ tp yang aku melekat lama katering Ekhwan. ada test food, so mak la jadi tukang rasa...Ekwan ada beberapa pakej dari murah sampai mahal kebaboomm..tp mahal nya rm 12.50 per pax. ok la kan.heheee

****wani,,mukadimah kau panjang sangat okeh! sila straight to the point! hahahha****

ok,,aku nak cite pakej yang ku amek..

~hidangan utk tetamu~
1) nasi beriyani
2) nasi putih
3) daging masak beriyani
4) acar buah
5) papadom
6) ayam masak merah- aku tukar ke ayam goreng berempah
7) dalca- aku tukar laok lemak nenas ikan masin
8) ulaman + sambal belacan
9) air kordial
10) air mineral (free flow)
11) kuih 2 jenis
12) buah oren
~hidangan utk makan beradab~
13) udang panjat x 1
14) ayam golek x 1
15) ukiran buah x 1
16) puding koktel
17) ikan sweet sour
18) sosej apetah- aku lupe weh nama menu dia.hahaha
~canopy dll~
19) khemah pyramid stlye with scallop x 4
20) khemah pengantin x 1
21) kerusi + meja
22) peralatan sudu + pinggan + cawan
23) pelayan x 10 orang
24) kek 3 tingkat (FOC)

ok,,banyak da aku list ni,,xtawla ada yg tertinggal ke tak..tp suma ni aku dapat dengan harga:



RM 10 per pax

murah tak? plis ckp murah ok! aku da booking ekhwan ni..huhuu..hopefully servis dia tip top la,,makanan pon harusla sedap...aku harap sgt coz part paling crucial skali nak pikir is FOOD~uhuuuu..xnak la org penat2 dtg umah aku,,dpt makan yang kureng sedap.


by the way,,my family thinking of nak wat kambing golek...macam best kan..hihiiiiiiiiii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...